V'Kings Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

V'Kings Community

This forum is created by NOLANE for the V'Kings MC community.

HomeGalleryPortalSearchLatest imagesRegisterLog in
Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeSat Oct 18, 2008 6:27 am by Admin

» Kuala Lumpur Bike Week '08
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeSat Oct 18, 2008 12:49 am by amd_v535

» SAMBUTAN RUMAH TERBUKA MUAR BIKERS
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeFri Oct 17, 2008 1:34 pm by nolane

» V'kings Sembang-Sembang
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeFri Oct 17, 2008 1:24 pm by nolane

» KENKAWAN DAH UPGREADE MOTOT
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeFri Oct 17, 2008 1:22 pm by nolane

» RIDE KE PENANG AMBIL CBX HASIM SABTU INI..
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeWed Oct 15, 2008 6:14 pm by EvilPenguin

» BERITA HARI INI / TODAY'S NEWS.
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeWed Oct 15, 2008 3:46 pm by nolane

» Forum Baru: http://forum.v-kings.com/
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeTue Oct 14, 2008 8:23 pm by Admin

» OPEN HOUSE
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeTue Oct 14, 2008 12:21 pm by a w o i

» Helmet kura-kura diharamkan
A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeSat Oct 11, 2008 7:34 am by Nabil

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Forum

A Place To Smile and Laugh

Go down 
+25
cikguzam
Corazón Roto
samson
arm4815
kimie
zuan
samsneeze
qbee125
numiri
lee VKings@Lanun troopers
hafizz
tcleo13
Jimmy Sell
ron v3x
nolane
AndyJoe
Bulk23
Pek_Hoon
Admin
sky7777
hafizazzim
Eddy
Undervein 600
safwan
Batin
29 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next
AuthorMessage
Eddy
roadkill
roadkill
Eddy

Number of posts : 490
Registration date : 13/08/2007

A Place To Smile and Laugh - Page 2 Empty
PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 23, 2007 3:09 pm

bulk23 wrote:
KISAH HARIMAU YANG BERIMAN.
pada satu ketika dulu adalah sorang mamat ni..dia minat pi memburu ayam hutan,ntah macam mana...pada satu Jumaat tu dia teringin sangat nak memburu.

dia serba salah jugak la..sebab ari Jumaat kang ada solat Jumaat..sebab kalo pi memburu ayam hutan ni kuar pagi balik mesti dah senja..jadi termiss la solat Jumaat..pastu dia pikir balik,takpe kot kalo tinggal sekali je,jangan sampai tiga kali berturut-turut...dia pun teruskan la niat dia nak masuk hutan tu..dengan berbekalkan selaras senapang dia pun terus menuju ke dalam hutan di hujung kampung..setelah hampir sejam dia berjalan meredah hutan dia pun dah kepenatan..tambah angin lagi bila dia tak dapat kesan sebarang jejak ayam hutan.

tengah duk asyik mencarik tu..ntah macam mana dia terserempak dengan sekor harimau tengah baik duk layan tido affraid ..besar bagak rimau tu..dekat sama besau dengan lembu jantan beb..si mamat kalut semacam la affraid ..apa lagi cha alif but la...tengah dia duk cuba nak lari dia bleh plak terpijak ranting..rimau terjaga terus layan kejar mamat ni affraid ..tengah mamat ni duk cuba menyelamatkan diri..tak tau la aku,mungkin mamat ni semulajadi careless kot..bleh tersepak tunggul plak..tertonggeng la dia,senapang yang dia duk kendong tu ntah kemana pulok tercampaknye..pastu kaki dah terseliuh pulok.

dengan pantas mamat ni terus berdoa kepada tuhan:
"Ya ALLAH ya tuhanku,ampunilah dosaku kerana meninggalkan solat Jumaat..Kau selamatkanlah hamba Mu ini dari jadi santapan harimau ini,jadikanlah ia harimau yang beriman"

dalam masa yang sama guruh pun kedengaran di langit dan kilat pun sabung menyabung..harimau taDi terus berhenti betul-betul depan mamat tu.

harimau tadi mengangkat kaki depan seperti orang nak baca doa;
"ALLAH`HUMMA BARIK LANA,FIMA RAZAK TANA, WAKINA AZZA BANNAR..AMIN"

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
clown clown clown clown clown clown clown clown clown

hehehehehe..... Dear God.... Thanks for the lunch...... he he he he
Back to top Go down
Undervein 600
roadkill
roadkill
Undervein 600

Number of posts : 270

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 23, 2007 3:14 pm

Dear God,thanks for giving eddy his lunch kehkeh Laughing lol!
Back to top Go down
Pek_Hoon
trusted prospect
trusted prospect
Pek_Hoon

Number of posts : 36

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 23, 2007 3:15 pm

KISAH PUTUS CINTA.....

Milah ingin break ngan pakwe dia...omputih, melaluli surat......

Hi,

My motive write dis leter tu giv know u someting. i wan to cut connections us. i saw u play wood 3 in front my eyes. So, i break connections to pull my body from dis luv. i have think about dis very cook-cook. I know i clap 1 hand only. I don trust u again! U are really crocodile land. I don wan u to play-play with my liver. I have been crying until no more eyes water. I don want banana to fruit 2 times......

Safe Walk,

-Milah-

The moral of the story ...jgn main cinta ngan org putih ..payah nak tulis surat. lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
Eddy
roadkill
roadkill
Eddy

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 23, 2007 3:19 pm

he he he he he..... janji I Lap u.... U Lap me le.....
Back to top Go down
Batin
roadkill
roadkill
Batin

Number of posts : 217

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeFri Aug 24, 2007 1:37 am

lol! lol! lol! cheers

Lawak betullah cerita2 kau ni bulk dan pek hoon. Ada lagi cerita kasi hantar ini site.

Bagi kengkawan yg lain huh ada cerita lawak sila submit kat sini ...mari kita gelak ramai2. HAHAHHAHAHAAA
Back to top Go down
Batin
roadkill
roadkill
Batin

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeFri Aug 24, 2007 1:44 am

Wah! Itu ke Nurul?

Pandai mu pilih Wan.
Semoga hubungan mu kekal abadi.
Take care and May the force be with you.
Back to top Go down
nolane
Admin
Admin
nolane

Number of posts : 353
Registration date : 12/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeFri Aug 24, 2007 4:41 pm

Two ghosts met and both chat about how they died.

1st ghost : How u died?

2nd ghost : I died of cold.

1st ghost : How does it feel when you're dying in cold?

2nd ghost : Actually, I was imprisoned in the refrigerator. Initially, I was shivering, then my whole body started to freeze, later I felt the whole world was dark and I died. Fortunately, I died with not much sufferings.

1st ghost : You're so pityful....

2nd ghost : How about you? How did u die?

1st ghost : I died from heart attack.

2nd ghost : I see, why did u have a heart attack?

1st ghost : Actually, I found out that my wife is having an affair with another man. One day, when I came back from work, saw a pair of man shoes outside my house. Then, I realized that the guy was in my house with my wife. When I rushed into the bedroom, my wife was alone. I must find where that bastard is hiding. So I searched the toilet, I ran downstairs, looked in the storeroom, but the bastard was not there. So, I ran upstairs and searched the wardrobe, but I found nothing. Because I was too tired of all that running,I got a heart attack and died.

2nd ghost : Why didn't you look for the bastard in the fridge? If you did, both of us were alive now!!
Back to top Go down
http://www.lanunbikerz.com/
Eddy
roadkill
roadkill
Eddy

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 27, 2007 2:40 am

Ni lah akibat skodeng awek yang sama..... betul tak Safwan?
Back to top Go down
safwan
roadkill
roadkill
safwan

Number of posts : 233

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 27, 2007 9:56 am

eedy kudis nk kena mortar nih... santa
Back to top Go down
Eddy
roadkill
roadkill
Eddy

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 27, 2007 4:11 pm

Marah Bang...???.. Cantik avatar tu..... he he he h....aku baru habih cakap.....
Back to top Go down
safwan
roadkill
roadkill
safwan

Number of posts : 233

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 27, 2007 5:15 pm

avtar buat mdal la bang...klu pakai dragon jimmy marah..
Back to top Go down
Eddy
roadkill
roadkill
Eddy

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 27, 2007 7:06 pm

safwan_ghostrider retire wrote:
avtar buat mdal la bang...klu pakai dragon jimmy marah..

Alamak terkesian pulak aku kat nko... Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Back to top Go down
Eddy
roadkill
roadkill
Eddy

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 27, 2007 7:08 pm

Nah Wan.... something to cheer u up....

A 70 yr old man asks his wife "do u feel sad when u see me running behind
young girls?"
Wife replied "No not at all, even dogs chase cars but they can't drive it"

A young Chinese girl going on her 1 st date. Her mother warned her…."1 st
he kisses your cheek; then he'll kiss your breasts, you'll enjoy; than he
want to go on top. You must not allow it so as not to disgrace our family
name"
Next day girl told Mom, "Everything happen exactly as you predicted. I
didn't allow him to go on top so I went on top and disgraced his family"

A white couple had a black baby….
The husband doesn't believe that it's his baby.
Husband: Why the baby black?
Wife: U hot, I hot, baby burnt..!

Boy: Mom, why am I black and you are white?
Mom: Listen Son, considering all the crazy things I did years ago, you
should be thankful that you are not barking!!!

cheers mate!!!
Back to top Go down
hafizazzim
hell blazer
hell blazer
hafizazzim

Number of posts : 521

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeTue Aug 28, 2007 1:21 am

can u bark anubis??? affraid Sleep Sleep Suspect
Back to top Go down
Eddy
roadkill
roadkill
Eddy

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeTue Aug 28, 2007 6:41 pm

hafizazzim wrote:
can u bark anubis??? affraid Sleep Sleep Suspect

not anly bark.... can also bite !!!
Back to top Go down
Eddy
roadkill
roadkill
Eddy

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeWed Aug 29, 2007 2:52 pm

Subject: Sore Balls

Two women were playing golf.. One teed off and watched in horror as her ball headed directly toward a foursome of men playing the next hole. The ball hit one of the men. He immediately clasped his hands together at his groin, fell to the ground and proceeded to roll around in agony.

The woman rushed down to the man, and immediately began to apologize. "Please allow me to help. I'm a physical therapist and I know I could relieve your pain if you'd allow me,"she told him.

"Oh, no, I'll be all right. I'll be fine in a few minutes," the man replied. He was in obvious agony, lying in the foetal position, still clasping his hands together at his groin.

At her persistence, however, he finally allowed her to help. She gently took his hands away and laid them to the side, loosened his pants and put her hands inside. She administered tender and artful massage for several long moments and asked, "How does that feel"?
He replied, "It feels great, but my thumb still hurts like hell!"
Back to top Go down
Undervein 600
roadkill
roadkill
Undervein 600

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeWed Aug 29, 2007 3:13 pm

lol! kalau aku jadi lelaki tu mesti syok giler.kehkeh Laughing
Back to top Go down
hafizazzim
hell blazer
hell blazer
hafizazzim

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeWed Aug 29, 2007 6:46 pm

aiyah...let's go to a golf course....mana tau dapat massage percuma... lol!
Back to top Go down
Batin
roadkill
roadkill
Batin

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeWed Aug 29, 2007 10:23 pm

hafizazzim wrote:
aiyah...let's go to a golf course....mana tau dapat massage percuma... lol!

Ada hati konon...kau kalau kena bola tu bertambah 'pxxxxk' leee.
Back to top Go down
hafizazzim
hell blazer
hell blazer
hafizazzim

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeWed Aug 29, 2007 10:42 pm

aa'ah kalau masuk dalam bXXXXXi nko terus clear selsema ride ari tu lol!

woit jom pi ride ikan bako.....
Back to top Go down
Bulk23
roadkill
roadkill
Bulk23

Number of posts : 330
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 30, 2007 12:36 pm

PONTIANAK

critanye berbunyi begini..ada 3 What a Face What a Face What a Face ekor pontianak la katakan..muda,setengah abad & 1 abad...diorang ni boring bagai,satu malam tu diorang teringin nak menguji kehebatan masing2...dimulakan dengan pontianak yang muda tu.

dia pun terbanglah dengan kelajuan angin...swooooosh!!!!
10 miinit lepas tu dia datang balik dengan mulut yang berlumuran darah...dia tanye kat 2 ekor pontianak yang duk tungu dia..."korang nampak tak kampung kat depan tu" yang 2 ekor ni duk mengangguk kepala "nampak-nampak"
dengan bangganya pontianak muda berkata..."habis licin satu kampung aku kerjakan"

"cis tak boleh jadi ni..aku kene buat lagi hebat" kate pontianak yang setengah abad tu...dia pun terbang dengan kelajuan bunyi...piuuuuuunggg!!!
5 minit lepas tu dia datang balik dengan mulut berlumuran darah..dia tanye kat 2 ekor yang duk tunggu dia tu..."korang nampak tak bandar kat depan tu?" yang dua ekor ni pun mengangguk kepala "nampak,nampak"
dengan riaknya pontianak setengah abad pun berkata.."habis licin satu bandar aku kerjakan"

tibalah masa untuk otai antara 3 ekor tu..yang 1 abad punye turn pulak...tak banyak cakap trus dia terbang dengan kelajuan cahaya...tak sampai satu minit dia dah balik semula kat memember dia dengan muka yang berlumuran darah...yang 2 ekor ni terkejut beruk le affraid affraid ..2 ekor ni declare yang 1 abad ni kire yang paling terer la..tak sempat nak letak ponggong dia dah patah balik..hebat,memang hebat.

pontianak 1 abad pun berkata sambil mengesat idungnye..
"KORANG NAMPAK TAK TEMBOK YANG KAT DEPAN TU......." Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
nolane
Admin
Admin
nolane

Number of posts : 353
Registration date : 12/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 30, 2007 2:54 pm

ADOIIII !!!!!!! lol!
Back to top Go down
http://www.lanunbikerz.com/
Bulk23
roadkill
roadkill
Bulk23

Number of posts : 330
Registration date : 15/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 30, 2007 5:02 pm

DUA MANGKUK

kiranye camni lah..2 mamat ni nak balik kampung diorang,kat area hulu perak..mase sampai kat kuala kangsar ari dah malam..yang sorang ni dah nak singgah dah..tapi yang sorang lagi ni nak truskan jugak...nak taknak kene truskan jugak...sampai kat area hulu perak kat satu jalan yang agak sunyi...enjin xv535 mati..belek pnye belek,skali minyak kong daaa..itulah akibatnya kalo buat direct system..reserve takde beb..jadi diorang pun duk mengelabah la cari kalo2 ada rumah kat area situ..tengah duk carik tu,ternampaklah sebuah pondok,adalah kerlipan cahaya skit..kecik je,macam tempat nak berteduh dari hujan...diorang pun teruslah pi kat pondok..dalam tengah duk menyusuri denai nak ke pondok tu,diorang perasan la ada benda putih duk berceracak kat atas tanah.

mak aiii...kcut perut mamat dua orang ni..kawasan kubur siot..tapi takpelah truskan jugak ke pondok tu...sampai kat pondok tu diorang nampak ada orang tua tengah duk ketuk something..dah sampai dekat barulah mamat 2 orang ni prasan..orang tua tu tengah buat batu nisan..mamat ni pun tegurlah.."perghh,kcut perut jugak kami tadi pakcik,ingatkan hantu tadi..pakcik tengah buat ape tu?"
pakcik tu pun jawab le.."BODOH BETUL..TULIS NAMA AKU PUN SALAH!!!"

A Place To Smile and Laugh - Page 2 Hantu1zp8
Back to top Go down
ron v3x
prospect
prospect

Number of posts : 10
Registration date : 29/08/2007

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 30, 2007 5:36 pm

aloo ni bro haron lah apacam geng geng yang sama same ride gi ulu bendul bila nak ride lagi , gambo gambo tu kira hebat gak terutama yg shooting tngh ride tu KC stoner pn tabek beb .
Back to top Go down
Undervein 600
roadkill
roadkill
Undervein 600

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 30, 2007 5:41 pm

Selamat datang ke kawasan larang abg haron. Laughing

Memang cool la,den tak sompek nak berbual panjang.
Next time,jika ada sumur di ladang....kehkeh Laughing
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: A Place To Smile and Laugh   A Place To Smile and Laugh - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down

A Place To Smile and Laugh
Page 2 of 15Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next